Toimitusehdot

vauvapiste.fi toimitusehdot ja toimitustavat:

Tuotteiden hinnat ovat esillä tuotteiden yhteydessä ja ne sisältävät arvonlisäveron 24 %. Tuote- ja hintatiedot ovat sitoumuksetta. vauvapiste.fi varaa oikeuden kaupan peruuttamiseen hinnoittelu-, tuotetieto- ja varastosaldovirheissä.

Tilaajan tulee olla 18 vuotta. Tilaustietoihin vaaditaan nimi, henkilötunnus, sähköpostiosoite, toimitusosoite ja puhelinnumero.

Toimitamme tuotteita ainoastaan mannersuomen alueelle.

Jos tilaaminen ei onnistu, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun: info(at)vauvapiste.fi


1. Maksutavat 

Klarna Checkout -palvelun avulla ostosten tekeminen on helppoa, joustavaa ja turvallista.  

Klarna Checkout-palvelun tarjoamat maksuvaihtoehdot ovat: verkkopankit, luottokortit, lasku, ja erämaksu. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka ovat luettavissa maksutapaa valittaessa.
 
Verkkopankkimaksut: Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, S-pankki ja Osuuspankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express.

Klarna lasku: sinulle lähetetään lasku Klarnalta. 14 päivää korotonta maksuaikaa. Klarna-laskuun liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä Klarnaan sähköisellä asiakaspalvelulomakkeella osoitteessa www.klarna.fi tai soita 09-425 99771.

Klarna-tili (Pilko maksut - Joustava erämaksu): Klarna-tili on osamaksupalvelu, jota voi käyttää yli 100 euron arvoisissa ostoksissa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti. Klarna-laskuun liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä Klarnaan sähköisellä asiakaspalvelulomakkeella osoitteessa www.klarna.fi tai soita 09-425 99771. Klarna-tilin osamaksuehdot voit lukea täällä: https://www.klarna.com/fi/ehdot/

2. Toimitusaika

Pyrimme käsittelemään tilauksen 2-3 arkipäivän kuluessa. Toimitamme tilauksen Postin toimitettavaksi kun kaikki tilatut tuotteet ovat toimitettavissa. Huom! Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei löydy varastostamme, toimitamme koko tilauksen vasta kun olemme saaneet puuttuvat tuotteet.

Mikäli tuotteen saatavuus kohdassa on merkintä "Tilaustuote", on tuote väliaikaisesti loppu varastostamme. Tilaustuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotteesta riippuen. Tilaustuotteita tilattaessa tulee varautua vähintään 10-30 päivän toimitusaikaan. Pyydämme ottamaan yhteyttä myymälään info(at)vauvapiste.fi ja varmistamaan kyseisen tuotteet toimitusajan ennen tilausta.

Posti toimittaa tilaukset noin 1-3 arkipäivän kuluessa. Huomioithan että tilausten toimitusaikaa viivästyttävät arkipyhät ja viikonloput. Toimitusaika lasketaan tilauspäivää seuraavasta arkipäivästä.

VauvaPiste ei vastaa toimituspäivien mahdollisista muutoksista ja niiden seurauksista asiakkaalle.

3. Toimitustavat

Voit valita verkkokaupassa tehdylle tilaukselle toimitustavaksi noudon myymälästä tai noudon Postista. 

Nouto myymälästä 0 €:
Voit valita verkkokaupasta tehdyille tilauksille toimitustavaksi noudon myymälästä. Tilauksen voi noutaa VauvaPisteen myymälästä (Nilsaksenpolku 2, 01510 Vantaa) ma-pe 11.00-18.00 ja la 11.00-16.00 (poikkeuksia aattoina ja pyhinä). Tilausvahvistuksen jälkeen saat vielä erillisen ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa. Henkilöllisyystodistus tulee esittää tilausta noudettaessa.

Huom! Mikäli hakija on joku muu kuin tilauksen tekijä, tulee tästä ilmoittaa tilauksen lisätiedot -kohdassa. Mikäli ilmoitusta ei tehdä tilaushetkellä, tulee hakijalla olla mukana valtakirja. Hakijan on aina näytettävä noutohetkellä niin tilauksen tekijän henkilötodistus kuin omansa.

Postitoimipaikkatoimitus:
Pakettisi toimitetaan lähipostiisi, josta voit noutaa pakettisi saapumisilmoituksella. Toimituksesta peritään 7,90 € toimituskulua. Yli 100,- € tilauksille toimituskulut ovat 0,- €/tilaus. Mikäli olet ilmoittanut matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä, saat tekstiviestillä ilmoituksen paketin saapumisesta. Matkapuhelinnumeron puuttuessa tulee saapumisilmoitus kirjeenä. 

Tilauksen noutamatta jättäminen:
Jos tilaus on jätetty noutamatta asiakkaan toivomasta noutopaikasta ja tilatut tuotteet palautetaan rahdinkuljettajan toimesta takaisin myyjälle, perimme aiheutuneista kuluista 19,90 € maksun.

4. Toimituskulut

Nouto myymälästä: 0 €/tilaus
Postitoimipaikkatoimitus: 7,90 €/tilaus
Postitoimipaikkatoimitus yli 100 € tilauksille: 0 €/tilaus  

5. Palautusoikeus 
Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän palautusoikeus. Palautusaika lasketaan siitä päivästä lähtien, kun asiakas on vastaanottanut paketin. Pyydämme ilmoittamaan vaihdosta tai palautuksesta etukäteen asiakaspalveluumme: info(at)vauvapiste.fi 

Palautettavan tuotteen täytyy olla käyttämätön, myyntikelpoinen, tuote-/hintalaput kiinnitettyinä ja alkuperäispakkauksessaan. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset. Mikäli tuote ei ole samassa kunnossa palautuessaan kuin silloin kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, vähennetään tuotteen hinnasta hinnan alennus, joka vastaa tuotteen arvon vähenemistä.

Huom! Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke. Verkkokaupan vaihto- ja palautusoikeus ei päde myymälästä ostettuihin tuotteisiin.

Palautus VauvaPisteen myymälään:
voit tuoda palautuksen VauvaPiste myymälään (Nilsaksenpolku 2, 01510 Vantaa). Myymälään tuoduista palautuksista ei veloiteta palautuskulua. Palautus siirtyy tarkistettavaksi palautusosastollemme. Kun palautus on hyväksytty, maksetaan rahapalautus verkkokaupan normaalin palautuskäytännön mukaisesti pankkitilillesi. Myymälän kassalla ei makseta rahapalautusta. Palautukset voi toimittaa myymälän aukioloaikoina:ark. 11.00-18.00 la. 11.00-16.00 (poikkeuksia aattoina ja pyhinä).

Palautus postitoimipaikkaan: 
paketti palautetaan siihen postitoimipaikkaan, josta paketti on noudettu. Postitoimipaikassa tapahtuvan palautuksen palautuskulu on 7,90 euroa. Palautusmaksu vähennetään palautettavien tuotteiden takaisinmaksusta.

Näin palautat tuotteen:
1. Ilmoita palautuksesta etukäteen asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse. Ohjeet tuotteiden vaihtamiseen ja palauttamiseen löydät paketin mukana tulevasta palautusohjeesta. 

2. Tarkista että tuotteet ovat myyntikuntoisia ja mukana ovat kaikki osat, käyttöohjeet ja kaupanpääliset.

3. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja laita se palautettavien tuotteiden mukaan. Muista merkitä myös tilinumerosi! 

4. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa ja käytä niitä pakkausmateriaaleja, jossa tuote on sinulle toimitettu. Näin tuote säilyy myyntikuntoisena myös matkalla takaisin meille.

5. Palauta tuotteet siihen postitoimipaikkaan, josta olet paketin noutanut. Paketissa tulee olla palautusosoite. Voit tuoda palautuksen myös myymäläämme aukioloaikojen puitteissa.


Palautusosoite:

Asiakaspalautus
VauvaPiste
Nilsaksenpolku 2
01510 Vantaa 


Huom! Mikäli tuote palautetaan ohjeista poikkeavalla tavalla, ja palautuksesta aiheutuu kuluttajalle kustannuksia ei näitä kustannuksia korvata.


6. Reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme ilmoittamaan seitsemän vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen info(at)vauvapiste.fi